جا خودکاری خودرو مدل چرم کوبی شده به همراه خودکار

620,000

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 14056170 دسته:

توضیحات

این جا خودکاری با بهره گیری از چرم مصنوعی جهت داشتن ظاهری عالی و به دلیل نظم دادن به جزییات به تنهایی زیبایی خاصی به محیط استفاده شده در آن می‌بخشد. ( از اتاق خودروی شما گرفته تا کمد ویا حتی میز کار شما )
این جا خودکاری به همراه یک عدد خودکار فانتزی مرغوب و شیک با مغزی قابل تعویض برای شما ارسال خواهد شد تا هر زمان که جوهر خودکار به اتمام رسید با صرف کمترین هزینه ممکن چندباره از خودکار زیبای آن استفاده کنید.
نصب آن با استفاده از چسب دوطرفه با کیفیت موجود در پشت آن بسیار ساده و محکم شده است.
کافیست سطحی که آین محصول را برای قرار دادن انتخاب کرده‌اید ابعادی در حدود 5 سانت در 1 سانت داشته باشد، تا براحتی از این محصول بسیار کوچک و سبک و بسیار بسیار کاربردی لذت ببرید.
از مزایای استفاده از جاخودکاری ویتابگ که ظاهری بسیار زیبا و شیک دارد می‌توان به جلوگیری از گم شدن خودکار در داشبرد خودرو و کشوی میزها و پس زدن جوهر در گرمای آن جلوگیری کرد، علاوه بر این دسترسی به ابزار نوشتن را به طرز اعجاب آوری بسیار راحت و زیبا کرده است.
وزن بسیار کم این محصول باعث شده هر نوع خودکار و لوازمی که طول 10 سانت و عرض 1.5 در 1.5 داشته باشد را براحتی متحمل شود و خیالتان را از کنده شدن آن راحت کند.
فضای بسیار کمی که این محصول نیاز دارد باعث شده تا از قرار دادن لوازم اضافه ی روی میز جلوگیری شده و فضای بیشتری برای میز کار فراهم آورد.
این محصول ساده نیاز هر شخصی که احتیاج به در دسترس قرار دادن ابزار نوشتن و همچنین خسته از دست و پا گیر بودن جامدادی های رومیزی و صد البته منظم بودن دارد، را به شکلی بسیار زیبا و کاربردی با ظاهری چرمی برطرف کرده است.
رنگ های موجود فقط رنگ ظاهری خودکار را شامل می‌شود و لازم به ذکر است که جوهر تمامی خوکارها آبی هستند و همچنین خود محصول به رنگ مشکی است که با تمامی دکورها قابل ست کردن باشد.

ابعاد 2x2x14 سانتی‌متر
وزن 15 گرم
جنس چرم مصنوعی
تعداد محفظه 1
محل قرارگیری داخل اتاق
سایر توضیحات قبل از نصب در محل مورد نظر، مطمئن شوید که محل چسباندن را به خوبی تمیز کرده‌اید و دارای گرد و غبار نیست.
قابل استفاده برای تمامی خودرو ها ، میز ها و دیوار ها

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا خودکاری خودرو مدل چرم کوبی شده به همراه خودکار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *