لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی

399,000

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 1762398 دسته:

توضیحات

لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی
لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی یکی از لوازم التحریر ضروری برای دانش آموزان، دانشجویان و حتی افراد شاغل است. این وسیله برای پاک کردن اشتباهات نگارشی یا نقاشی کاربرد دارد. لاک غلط گیر سی کلاس مدل ۱۴۱۲ که در بسته ۲ عددی عرضه می‌شود یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لاک‌های غلط گیر موجود در بازار است.
مشخصات فنی لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی
ابعاد لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 عبارت است از ۲۰x۲۰x۱۵۰ میلی‌متر و وزن آن در حدود ۲۶ گرم است. حجم مایع غلط‌گیر استفاده شده در آن ۱۲ میلی‌لیتر و به رنگ سفید است. نوک فلزی این لاک غلط گیر نیز از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و خراش دارد. لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی از مواد اولیه با کیفیتی تولید می‌شود. مایع غلط گیر این محصول از ترکیبات آلی و معدنی تشکیل شده که به راحتی پخش شده و به سرعت خشک می‌شود.
نکاتی برای استفاده از لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی
لازم است که برای استفاده صحیح از لاک غلط گیر، به برخی نکات توجه کنیم. حتما پیش از استفاده از لاک غلط گیر، نوک آن را به خوبی تمیز کنید. این کار را پس از استفاده نیز تکرار کنید. حتما پس از استفاده از لاک کاور نوک فلزی را ببندید تا هوا از خروجی به داخل مخزن وارد نشود. مانند سایر مواد شیمیایی، مایع داخل لاک غلط گیر در اثر مجاورت با گرما و تابش خورشید تغییر ماهیت داده و کیفیت خود را از دست می‌دهد. برای همین بهتر است که این محصول در معرض تابش مستقیم نور خورشید نباشد. ضربه یا فشار از دیگر مواردی است که هم به مخزن و هم به سری غلط گیر آسیب می‌زند. پس از این کار نیز بپرهیزید. با رعایت این نکات می‌توانید از لاک غلط گیر خود به مدت طولانی استفاده کنید.
جمع بندی
لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی یکی از بهترین لاک‌های غلط گیر موجود در بازار ایران است. این محصول دارای کیفیت و کارایی بالایی است و می تواند نیازهای کاربران را به خوبی برطرف کند. اگر به دنبال یک لاک غلط گیر با کیفیت بالا هستید، لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی گزینه مناسبی برای شما است. سری فلزی این محصول از استیل ضد زنگ ساخته شده که عمر بیشتری دارد و مایع غلط گیر داخل مخزن این لاک، از کیفیت بالایی برخوردار است.

ابعاد: 20x20x150 میلی‌متر
وزن 26 گرم
حجم 12 میلی‌لیتر
سایر توضیحات دارای مایع غلط‍‌گیر با پوشش‌دهی بالا
قابلیت خشک شدن سریع
دارای نوک کاملاً فلزی

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لاک غلط گیر سی کلاس مدل 1412 بسته 2 عددی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *