پخش کننده اف ام خودرو سونرو مدل BC49BQ

11,200,000

۷ روز ضمانت بازگشت کالا

ﺗﺤﻮﯾﻞ اﮐﺴﭙﺮس

ﺿﻤﺎﻧﺖ اﺻﻞ ﺑﻮدن ﮐﺎﻟﺎ

bazartamin ad
شناسه محصول: 15243168 دسته:

توضیحات

بلوتوث BC49BQ می تواند به سادگی کارهایی همچون پخش کردن موسیقی، جواب دادن تلفن، رد کردن تماس و تماس مجدد و .. را انجام دهد. بیشتر این کارها توسط دکمه بزرگی که وسط دستگاه قرار دارد انجام می شود و با حالت های مختلف نگه داشتن این دکمه می توانید قابلیت های این بلوتوث را فعال کنید. سه دکمه دیگر نیز روی بدنه دستگاه وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید حالت پخش موسیقی، حالت رادیو، نوردهی و… را انجام دهید. دستگاه بلوتوث SONRU می تواند به دو دستیار گوگل و سیری (اپل) متصل شود و فرمان های داده شده به این دو دستیار را برای شما اجرایی کند، این قابلیت جهت هوشمند سازی بیشتر این محصول می باشد. علاوه بر پخش موسیقی با استفاده از بلوتوث شما می توانید یک کارت TF/SD را داخل این دستگاه قرار دهید.
این دستگاه بلوتوث BC49BQ دارای دو پورت USB می باشد که با وصل کرن آن ها به فندک ماشین می توانید گوشی های هوشمند خود و یا تبلت و آیپد و وسایلی از این قبیل را به آسانی درون ماشین خود شارژ کنید. این محصول توانایی متصل شدن به رادیو را نیز دارد و می توانید با استفاده از فرکانس های رادیویی را دریافت کنید. این محصول علاوه بر اتصال با بلوتوث با کیفیت، با استفاده از یک کابل AUX به دستگاه شما نیز متصل می شود که یک پورت آن روی دستگاه قرار دارد و سر دیگر کابل را به گوشی خود متصل می‌کنید، سر این پورت AUX 3.5 میلی متر می باشد. طراحی ظاهری زیبا و ساده این محصول موجب می شود که به راحتی با همه ماشین ها سازگاری داشته باشد و با قابلیت نوردهی و صفحه نمایشگر LCD هوشمند یک ظاهر مدرن به خودرو شما می بخشد. این قابلیت نوردهی در حاشیه دکمه اصلی دستگاه قرار دارد و می توانید در 7 رنگ متنوع آن را تنظیم کنید همچنین حالت نور دهی به شکل RGB را نیز دارد و می تواند به شکل خودکار نورهای متنوع را تعویض کنید. دستگاه بلوتوث شارژر BC49BQ یک محصول فوق العاده است که با نصب آن می توانید کارهای شارژ کردن گوشی، پخش موسیقی، استفاده از دستیار هوشمند و پاسخ دادن به تماس های تلفنی را انجام دهید و انجام این کارها را برای خود سریع و بدون دردسر کنید.

ابعاد 5x3x1 سانتی‌متر
رابط و درگاه اف‌ام پلیر بلوتوث
سایر توضیحات شیار کارت حافظه، جک aux، بلوتوث، نورپردازی RGB، قابلیت مکالمه و پخش موسیقی و رادیو، و پشتیبانی از شارژ سریع توسط دو درگاه USB3.0 و Type C
منبع تغذیه فندکی خودرو
وزن 50 گرم
ویژگی‌های اف‌ام پلیر پشتیبانی از فرمت Mp3

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پخش کننده اف ام خودرو سونرو مدل BC49BQ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *